søndag 3. februar 2008

Helga =D

Fredag:

Fredag morgen kan man vel si at jeg var temmelig trøtt. når skal jeg lære at å sitte med lekser til langt på natt aldri er lurt? Men jeg kom meg da på skolen. Selvfølgelig er første time gym, men man overlever jo. Resten av skoledagen gikk vel greit helt til vi kom til siste time. Vi skulle få holde på med et avisprosjekt (det jeg hadde sitti med halve natta før), men neida. Alle på gruppa mi får gå ned å jobbe på datarommet bortsett fra meg. Bare et lite problem, som redaktør har jeg alle tekstene, fordi jeg har retta dem, dermed får ikke de andre gjort noe. En bortkasta time.
Så satte man seg å gjorde ferdig tekstene etter skolen da.

Dagen ble litt lysere av å dra til ski for å møte GK, Rune og en del musikklinje elever etterpå ^^

Lørdag:

På lørdag våknet jeg vel egentlig med planen om å gjøre ingenting, og startet dagen med å se på en film. Pirates 1 for de som lurte ;)
Litt senere på dagen fikk jeg en hyggelig telefon fra Søster dag (Rebekka) som lurte på om jeg ville være med ROI på aketur. Og hvem vil ikke det på en så fin dag, så da bar det av gårde til korketrekkeren. Har noen blåmerker etter at jeg satt på med Alex, vi skulle jo ikke være feige så vi kjørte etter rebekkas treige akebrett ned en løype som egentlig ikke skal kjøres. DUNK! hvorfor hadde noen plassert et tre midt i veien? Neste runde tenkte jeg og rebekka at hennes røde treige akebrett kanskje gikk fortere med to på. Det funka veldig fint, helt til vi kom til dumpene. Vi stoppa etter hver eneste en av dem. Men selv om vi brukte en halv evighet ned, var det jo gøy =D... Det eneste triste var at vi mista soppelua til Rebekka =(... Etterpå dro vi hjem til meg og spiste pizza og så pirates 1 . (igjen)... Så gikk rebekka på toget, og jeg satt igjen med msn-en min. Til slutt fikk jeg da lagt meg.

Søndag:

Søndagen gjorde jeg vel egentlig ikke annet enn å se på film og øve på fiolinen min ^^

1 kommentar:

Anonym sa...

Aking :D Wuhuuu:D
Må gjentas=) tror jeg droppe veske da:P haha, og tar et annet akebrettting:P hehe:D