søndag 10. februar 2008

En fantastisk bra helg^^

På fredag var skolen endelig ferdig og jeg gikk til rebekka. Vi skulle jo bake, og klatre. Klatringa ble ikke noe av, og gjett hva? Vi hadde ikke sukker denne gangen heller xD Men faren til rebekka var snill og kjøpte for oss, siden han skulle kjøpe middag alikevel. Da vi bakte fant vi ut noe mer vi hadde glemt i den forrige kaka, vi hadde glemt smør... kanskje derfor den ble så rar. Uansett, etter å ha bakt kake fikk vi endelig hatt den filmkvelden vi planla for ca. et halvt år siden xD.. Så masse koselige jentefilmer^^.. og lama filmen da selvfølgelig... Sovna vel rundt 5 tiden tenker jeg.

Lørdag... Vi skulle ha stått opp kl 10 og tatt 12 toget inn til byen, men vi klarte å sove over den, og våkna rundt 12, så da var vi ikke i byen før rundt halv. 3. Her møtte vi først Even, og litt senere fant vi flere ROI folk, ikke så mange vel og merke, men ROI folk er jo koselig uansett^^. Veien tilbake ble litt lang etter feil veibeskrivelse fra meg og rebekka. Da vi kom fram ble jeg først banka i putekrig, for så å se på at Rebekka og Carita (Rebekkas eldre søster) ble banka. Mer filmkveld^^... Den koseligste filmen vi så var "mannen med jernmasken" men fiine musikken. Litt senere kom også Aron og Marion, da var vi alle 6 søsken (hvor 4 er ekte)...

Søndag klarte vi å våkne i tide, og vi dro inn til byen for å møte Johannes, han fant vi utenfor outland. Et koselig møte, også fikk jeg kjøpt meg en film i tillegg, hurra^^.. Da Johannes dro, stakk jeg og Rebekka for å se på søknene hennes sloss (fekte)... Så ble det et kafe-besøk og toget hjem. Siden søsknene skulle spise middag med en i oslo ble det en ensom togtur, men med musikk går jo det bra =D...

Det har vært en utrolig bra helg *glad* ^^

Ingen kommentarer: