lørdag 26. mars 2011

Gjenoppliving

Ok, når profilen din sier "hei jeg er en jente på 16 år.." og du egentlig er 19, kanskje man burde vurdere å oppdatere bloggen. Noe som forsåvidt er ganske pinlig når siste innlegg sa "hei, jeg skal bli flinkere til å blogge." Men likevel, jeg har bestemt meg for å gjenopplive bloggen, så her kommer en liten oppdatering.
Jeg går nå i 3. klasse på oslo by steinerskole på musikklinja...Skulle ikke jeg slutte på steineren? Joda, men så skjedde ditten også skjedde datten også kom jeg tilbake igjen. Et halvt år på ås var forsåvidt lærerikt det, men jeg trives bedre her. En gang steinerbarn, alltid steinerbarn, eller hva?
For tiden holder jeg på med fordypningsoppgaven som skal leveres veldig snart og forberedelse til fordypningskonsert. Det er det mesteparten av tiden går til akkurat nå når jeg ikke får et eller annet innfall og bestemmer meg for å bli flink til å trene.

Jeg erklærer nå denne bloggen for gjenopplivet!!

3 kommentarer:

Rebekka sa...

Lama'en er tilbake=D det liker jeg meget! =D
føler nesten jeg burde fyre i ei med et innlegg på min egen blogg også jeg nå:p hihi^^:D får se om jeg får rota meg til det^^=D

Rebekka sa...

fresht! =D *liker meget*

Anonym sa...

Meget bra!! Elsker det nye layoutet!! Bror<3