torsdag 13. november 2008

Skolesekken min.

Ok, hvis du ikke har hørt meg klage over skolesekken min så har du ikke møtt meg mens jeg har bært på den for å si det sånn. Jeg har nemlig det lille problemet at jeg ikke klarer å legge ut bøker i frykt for å glemme dem >.<... Det vil si at jeg bærer rundt på en sekk med alle bøkene mine oppi. Det positive er jo at jeg ikke får anmerkning for å ha glemt bøker, for jeg har dem jo alltid med meg :D Ikke mister jeg dem heller :P Men den veier jo litt mye da, noe som er litt slitsomt. Jaja, den dagen jeg blir flinkere på å huske bøker så skal jeg få en lettere sekk :D

10 kommentarer:

katinka sa...

død over panorama

og hovedfagsboka!!

Rebekka sa...

søss da... Ikke ødelegge ryggen din... det er ikke sundt-...

:P men jeg har igrunnenlitt tung sekk selv, men ikke halvparten så tung som din... jeg har sagt det før, og sier det igjen... du er gæærn...

men jeg er glad ideg jeg søss^^
*stoor klem*

Idun (Søster natt) sa...

haha.. jeg skal ikke ødelegge ryggen ;)... og som sagt, så fort jeg blir flinkere til å huske bøker, så kan jeg begynne å legge igjen noen hjemme eller i skapet av og til også :D

Rebekka sa...

hva med å ha alle iskapet...?
da glemmer du dem ikke når du skal på skolen... hmm...
ellerno...:P

Idun (Søster natt) sa...

og når jeg skal gjøre lekser? xD

Rebekka sa...

når grisene flyr:D
Og vi begge gifter oss med hver våres Jessie:D
weee^^

Idun (Søster natt) sa...

Det blir en fin dag det søss :P *glede seg*

Rebekka sa...

Ja:D
*glede seg masse selv* :)
en finfin dag faktisk=)

Carita sa...

kjenner litt igjen greia. selvom jeg ikke bar på akkurat ALLE bøkene. Men tung sekk... kjenner til fenomenet!

Anonym sa...

Hørtes slitsomt ut.. :S