mandag 18. august 2008

Første skoledag

Du møter opp alt, alt for tidlig i frykt for å komme for sent, og blir sittende å se på alle de andre som også har møtt opp alt, alt for tidlig. Hvem begynner i klassen din? Hvem skal gå musikk? Hvem blir dine venner? Alt dette kverner rundt i hodet ditt helt fra starten av. Alt er nytt. Skolen, lærerene, elevene (de fleste av dem). Så blir man delt inn i klasser. Timeplaner blir delt ut, navn ropt opp og ved hvert navn er det et nytt ansikt.I tillegg skal du prøve å finne veien i det store mylderet av trapper og ganger. Alt sammen på en gang lager et utrolig kaos i hodet.
Første skoledag på ny skole er virkelig noe for seg selv.

4 kommentarer:

Thaun sa...

førsteskole dag wow det bringer minner^^ btw it was fun after school though^^

Thaun sa...

men du jenta mi, jeg trur profilen din er litt utdatert;)

Idun (Søster natt) sa...

det er den alltid xD... sånn bortsett fra akkurat når jeg har skrevet et innlegg da :P

katinka sa...

første skole dag... ja idun! Husker du min første skole dag? "Hun nye" Ble jeg kalt i en måned nesten! Bare fordi jeg startet 3 dager senere. Jeg satt faktisk ved siden av deg dne første dagen.... Det var skummel